1. Khi nào tôi sẽ được hoàn lại đầy đủ số tiền ?
- Hủy trước dịch trước 8 tiếng so với giờ đặt lịch;
- Caregiver proactively requests cancellation for valid reasons
- After 1 hour you order service and no one picks up (Only applicable during the day).
- If the maid does not arrive on time, you must notify Hio. The cancellation period is 30 minutes after your scheduled time and before the end of the job.
For example: If you request service at 15:00 on 12/5/2023, the care will be performed within 2 hours. You will receive a refund if you cancel the service before 7:00 on 12/5/2023. Any cancellation requests outside of the time frame will not be valid.
If the caregiver does not arrive between 15:00 and 15:30, you will also receive a refund.
Trong tất cả trường hợp trên, bạn sẽ không bị tính phí cho yêu cầu hủy. Nếu bạn thanh toán bằng hình thực chuyển khoản thì phần tiền hoàn lại sẽ được chuyển lại vào tài khoản của bạn trong vòng 15 phút. Nếu bạn thanh toán bằng hình thức thẻ tín dụng, phần tiền hoàn lại sẽ được chuyển vào tài khoản của bạn từ 5-7 ngày theo quy định của Ngân hàng bạn mở thẻ.
2. Khi nào tôi có thể được hoàn lại một phần tiền?
- Cancel service within 30 minutes from booking to cancellation, cancellation fee is 50,000 VND.
- When you click the cancel button, the app will notify you of the 50,000 VND fee before you confirm the cancellation.
3. Khi nào tôi không đủ điều kiện được hoàn tiền?
- When the caregiver performs the job adequately but you are not satisfied due to issues related to attitude or quality in your opinion (In this case please contact our support line. After confirming the exact problem we will inform the specific refund policy for each case depending on the error that occurred).
- When you cancel within 8 hours from the time of cancellation to the time of booking the service.
4. Điều kiện hoàn Gói:
In case you want to cancel your prepaid package, Hio will apply the cancellation terms/conditions and refund unused work in two forms:
- Refund via HioPay: Hio will refund the total amount of unused sessions in HioPay points, you can use HioPay points to book subsequent services without any deduction.
- Refund via bank transfer: Hio will refund the total amount of unused sessions minus 20% of the original package value.
5. How to request a refund
- For odd jobs on the app, please use the cancel job feature in the app.
For other cases, please contact our customer support via email: cskh@hiocare.vn